Fm-Turk
KALİTELİ HİZMET İÇİN ÜYE OLUNUZ
Fm-Turk
KALİTELİ HİZMET İÇİN ÜYE OLUNUZ
Fm-Turk
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Bir reklamcılık klasiği: Ogilvy'nin itirafları

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
admin
Fm-Turk Kurucu Admin
Fm-Turk Kurucu Admin
admin


Erkek
Mesaj Sayısı : 850
Doğum tarihi : 11/08/93
Yaş : 30
Nerden : İstanbul
Takım : Galatasaray
Favori Kişiler : Totti
Ruh hali : Bir reklamcılık klasiği: Ogilvy'nin itirafları Sarhos10
İmza : <div class="js-kit-rating" title="Scored item" view="score" permalink=""></div><script src="http://js-kit.com/ratings.js"></script>
Kayıt tarihi : 13/01/08

Bir reklamcılık klasiği: Ogilvy'nin itirafları Empty
MesajKonu: Bir reklamcılık klasiği: Ogilvy'nin itirafları   Bir reklamcılık klasiği: Ogilvy'nin itirafları EmptyCuma Eyl. 26, 2008 11:02 pm

Bir reklamcılık klasiği: Ogilvy'nin itirafları
23 09 2008 12:25
Bill Bernbach, James Webb Young, Rosser Reeves gibi David Ogilvy de reklam dünyasının devleri arasında ilkçırpıda sayılan isimler arasında ve onun itirafları 1963 yılından bu yana reklamcılara ışık tutmayı sürdürüyor.

Dünyanın en ileri gelen ve en yaratıcı reklam ajanslarından biri olarak tanımlanan Ogilvy’nin kurucusu David Ogilvy'nin anılarını ve reklam dünyasında yaşadıklarını anlattığı "Bir Reklamcının İtirafları", ilk kez 1963 yılında yayınlandıktan sonra dünyada ve Türkiye'de tekrar tekrar basılarak popülerliğini korumayı başardı. Ogilvy, kitabında, “itiraf” sözcüğünün olumlu ve olumsuz anlamlarına atıfta bulunarak hem anılarına hem de genç reklamcılara öğütlerine yer veriyordu.

Ogilvy'nin reklamlarda başarıyla sınadığı taktiklerini ve tekniklerini, reklamcılık anlayışını en yalın haliyle dile getiren kitap yayınlandıktan kısa zaman sonra dünyada en çok satan kitaplar arasında yerini almıştı.

Geçen yıllarla birlikte zenginleştirilerek tekrar tekrar basılan "Bir Reklamcının İtirafları", bugün de reklam dünyasında referans kitap olma özelliğini yitirmiş değil. "Müşteri Nasıl Edinilir ve Nasıl Tutulur? İyi Müşteri Nasıl Olunur? Başarılı Kampanyalar Nasıl Yapılır? Güçlü Metin Nasıl Yazılır? İyi Televizyon Reklamları Nasıl Yapılır? Zirveye Nasıl Ulaşılır? sorularına yanıt veren David Ogilvy’nin “Bir Reklamcının İtirafları” isimli kitabı, Ogilvy Türkiye ve Reklamcılık Vakfı işbirliğiyle Türkçede tekrar yayımlandı.

Ogilvy, 23 Eylül 1948 tarihinde David Ogilvy tarafından kuruldu. Bir İskoç’un ABD’de reklam ajansı kurması, Amerikalılar tarafından önce “delilik” olarak adlandırıldı. Ancak aradan geçen yıllar David Ogilvy’yi haklı çıkardı ve Ogilvy, reklam dünyasının en önemli yayın organı olan “Advertising Age” tarafından “Reklamcılığın yaratıcı kralı” olarak tanımlandı.

Ogilvy Türkiye ve Reklamcılık Vakfı işbirliğiyle bir kez daha Türkçeye yeniden kazandırılan “Bir Reklamcının İtirafları”nı, bu kez David Ogilvy’nin kendine özgü yalın, içten ve sert üslubunu aynı ustalıkla koruduğu belirtilen Haluk Mesci çevirdi.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://fm-turk.yetkin-forum.com
 
Bir reklamcılık klasiği: Ogilvy'nin itirafları
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Fm-Turk :: FM-Turk Café :: Güncel Haberler-
Buraya geçin: